Lapozgatók

Két történet, egy könyv.

2017. július 29. 12:52 - Horváth Gábor Andor

Ahogy azt már korábban posztoltuk, előző hónapban jelent meg Becca Prior és Hayden Moore közösen írt könyve a Talált CelEb / Nem játék címmel. Két kézzel ragadtam meg az alkalmat és rendeltem elő gyors a könyvet. Ez életem legnagyobb meglepetéshez vezetett. A könyv díszcsomagolásban érkezett meg, ajándék volt mellékelve, és nem utolsó sorban dedikált pékdányt kaptam az íróktól. Így hát nézzük is milyen izgalmas történet került a polcokra.

20496157_1717537434971813_1470548531_n.jpg20504036_1717537431638480_174903219_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Becca Prior – Talált CelEb

Arthur Chapman egy médiabirodalom feje. Fiatal, sikeres, és elviekben a legkapósabb agglegény a városban. De ha leveszi az álarcát, akkor inkább egy félénk, rejtőzködő fiú, aki retteg, hogy leleplezik a homoszexualitását.
Amikor véletlenül elüti a kis tacskót, nem is sejti, hogy az élete pillanatok alatt káosszá változik.
Szövevényes bűntény nyomára bukkan, majd rejtélyes körülmények között elveszti egy barátját. Nyomozni kezd az ügyben, bár tudja, hogy hatalmas kockázatot vállal.
Segítségére sietnek a Külvárosi Állatmentők, azonban az események így is nem várt fordulatot vesznek.
A szerelem is váratlanul érkezik, de Art még bizonytalan, és nehéz döntéseket kell meghoznia. Rájön, hogy más értékeket kellene szem előtt tartania, mint amiket eddig fontosnak érzett.
Izgalmakban bővelkedő, mégis kellemesen bizsergető történet, Becca Prior megszokott, nyers stílusában, sok erotikával és humorral.”

 20496420_1717537401638483_1687813451_n.jpg20496387_1717537361638487_114818332_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg kell mondjam, határozottan levett a lábamról a történet. Soha nem gondoltam volna, hogy valaha egy nő miatt fogok életemben ennyi álmatlan éjszakát átélni. Régen találkoztam egy olyan könyvvel, ami ekkora érzelmi hullámokat okozott volna. A könyv közepén már szabályosan folytak a könnyeim. A történet tökéletesen átérezhető és teljes mértékben megkedvelhető. Be kell vallanom eléggé tartottam a könyvtől, mert sok hasonló témájú tartalmat olvastam már, ami felkapott volt, és eddig mind csalódás volt számomra. Büszkén kijelenthetem, teljes mértékben pozitív élmény volt a kezemben tartani és elolvasni a könyvet. Bátran merek belevágni az írónő más könyveibe is, hogy azokkal még inkább elbűvölhessen. Már az első fejezettel megvett magának az írónő és éreztem, hogy ebből szerelem lesz. Olyan izgalmas és váratlan fordulatokkal találhatja szembe magát a történetben az olvasó, amely még inkább magába szippantja. Furdal a kíváncsiság, mivel lehet fokozni még a történetet, ezért az olvasó szinte falja a fejezeteket és az oldalakat. Kifejezetten tetszett a történetben, hogy nem csak egy, hanem több szemszögből figyelhettük meg a történteket. Elég sok dolgot megjelöltem a könyvben, amelyet kedvencemnek mondanék és miután befejeztem a könyvet az az érzésem támadt, hogy meg kell ismernem az írónőt és folytatást követelni, mert üresség támadt bennem. Mikor főhősünk beismeri a szüleinek másságát, a legnagyobb momentum a könyvben. Mindenki példát vehetne az apáról, ahogy elmondja gondolatait, hiszen teljes mértékben igaza van. Attól, hogy valaki meleg még nem más, hiszen ugyan úgy érez, szeret és gondolkodik, mint minden ember a földön.

Akit nem zavarnak az LMBT könyvek, és szereti a kis erotikával fűszerezett olvasmányokat, annak tökéletes választás ez a történet. Biztos vagyok benne, hogy nem csalódik a történetben az ember.

20527363_1717540244971532_473555113_n.jpg

Hayden Moore – Nem játék

„Egy ostoba műsornak indult az egész. Wesley Sullivan sosem vállalta volna el, hogy versenybe száll a Nagy Ő kegyeiért, ha nincs megszorulva, és nem reméli, hogy a műsor új lendületet adhat megrekedt karrierjének.
Mire észbe kap, már ott áll szabott öltönyében, huszonnégy, mindenre elszánt versenyzőtársa mellett. Egy dolgot határoz el: hogy senkit sem enged közel magához.
Anthony Woodward sem fogadta volna el a tévés valóságshow főszerepét, ha a coming out, a fájdalmas szakítás és az idegösszeomlás nem tépázza meg felfelé ívelő karrierjét. Abban pedig egészen biztos, hogy összetört szívét senki nem dobogtathatja meg. Aztán mindkettejük elhatározása egy másodperc töredéke alatt foszlik semmivé, amikor először akad össze a pillantásuk.
Két sebzett fiatal találkozik lehetetlen körülmények között. Két tehetséges srác keresi saját magát a hollywoodi hazugságok sűrűjében. Vajon sikerül megharcolniuk önmagukkal, egymásért?”

20496248_1717540594971497_1111353727_n.jpg20472048_1717537404971816_89268935_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fülszöveg alapján gátlásosan vágtam neki a történetnek. Sajnos nem érzem egyedinek a körítést, a Valóság showt nem találtam többnek egy sablonnál. Végig az az érzésem volt, mintha már olvastam volna valami hasonlót. Természetesen voltak pozitív részei is a történetnek. Megkedveltem a karaktereket és a furcsa bonyodalmakat. Sokat nevettem az értelmetlen veszekedéseken, de néha már kezdett megőrjíteni a folytonos kitolás és kételkedés a másikban. Magába szippantott ez a könyvrész is, hamar kiolvastam izgalmamban. Két dolgon azért még meg tudtam rökönyödni. Sokat olvasok nem tagadom, de találkoztam két szóval, amit inkább magyarosítottam volna, mert nem feltétlen volt világos számomra a jelentésük. Ha nem tudnám, hogy magyar íróról van szó, azt gondolnám lusta volt a fordító. Ilyen volt a posztkoitális, amely azt jelenti közösülés utáni és a staccatója, amit szaggatott előadásmódra utal, a zenében használják játékmódra vonatkozó előírásnak. Viszont nagyon tetszett, ahogy lezárta a könyv végén a párkapcsolatot, de nem igazán tudtam hova tenni a valóságshow szervezőjének beismerését. Mi akart a lényeg lenni ebben a szálban? Ha valaki megértette tudassa velem is meglátását. Határozottan sikerült elkapni a meleg erotikus részeket és egy igen izgalmas olvasmány lett összességében. Reménykedem benne, hogy még olvashatok az írónőtől pár izgalmas történetet és megugorja a mércét, amit az egyedi történethez húztam meg, hiszen minden más elvárásomnak tökéletesen megfelelt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapozgatok.blog.hu/api/trackback/id/tr2112698285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása