Lapozgatók

Üdvözlünk a lapozgatók között!

2017. január 21. 23:19 - Horváth Gábor Andor

Sziasztok!

Mi vagyunk a Lapozgatók. Több mint 10 éve ismerjük egymást, előszeretettel olvasunk könyveket és barangolunk a természetfeletti lények világában. Ennek a közös vonásnak köszönhetően született meg a blogunk, amelyben szeretnénk tapasztalatainkat megosztani veletek. Terveink szerint kéthetente, felváltva fogunk posztolni. Lájkoljátok a blog Facebook oldalát is, ahol a posztok mellett egyéb tartalommal is kedveskedünk még Nektek. :)

 Andor vagyok és Kaposváron születtem. Jelenleg a PTE hallgatója vagyok. Tanulmányaimat a geológiára specializáltam. Mellette főállásban a kereskedelemben dolgozom egy nagy multinál. Legnagyobb álmom, hogy Budapestre költözzek, mert szeretem a nyüzsgést és eddigi tapasztalatom alapján ott minden nap történik valami. Hobbi szinten olvasok és kirándulok a képzeletem világában, noha nem vetem meg a való életben való túrázásokat sem. Előszeretettel követem nyomon a fantazy és az erotika világát, így gyakran ifjúsági irodalom és young adult könyveket fogok értékelni többségében, mondhatni tágabb körben kortárs irodalommal fogok foglalkozni. Kedvenc könyvet nem neveznék meg, mert akkor egész nap sorolhatnám őket. Széles körben olvasok, de nem mondanám magam annak a jellemző csendes könyvmolynak. Nagyon szeretem a zene világát, ha olvasok, mindig kell, hogy legyen egy kis zenés háttérzaj. Kisebb könyvtáram van itthon, így ha költözöm, a családi fészekből kénytelen leszek pakoló fiúkat bérelni, hogy lassan 1000 db-os gyűjteményem mozgósítsák. Nagyon szeretem a könyv adaptációkat, így előfordulhat, hogy egy-egy könyvből készült filmet is értékelni fogok. 

 /https://moly.hu/tagok/sutha/

Dori vagyok, szintén Kaposvárról, de jelenleg Németországban élek. Az ELTE-n végeztem anglisztika szakon, kreatív írás specializációval. Jelenleg szabadúszó íróként dolgozok, és idén szeretném kiadni első regényemet. Hobbijaim a fotózás és a jóga. A young adult korosztályon belül szinte bármi jöhet, de a klasszikusokat sem vetem meg, így írásaim elég vegyesek lesznek. Gáborral ellentétben én a tipikus csöndes könyvmoly vagyok, ha olvasok, akkor a világ ki van kapcsolva, és sokszor órákig meg sem mozdulok. Én kevésbé kedvelem az adaptációkat, mivel rendszerint rosszul sikerülnek, de ettől függetlenül, amennyiben aktuális, róluk is fogok írni.

 /https://www.goodreads.com/weiszdorka/

13124472_1187297617948689_7454454654039870480_n.jpg

 940931_1061174220608141_4498820300722128199_n.jpg

Kapcsolat:

lapozgatok2@gmail.com

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapozgatok.blog.hu/api/trackback/id/tr5112144285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása