Lapozgatók

Brittany C. Cherry: Lebegés

2017. február 04. 23:32 - Horváth Gábor Andor

Az vagy nekem sorozat

2016-os év végéhez közeledve a Libri könyvkiadó egy újabb kategóriával rukkolt elő a szórakoztató irodalom vonalát követve. Az Insomnia bűnügyi regények és romantikus sikerkönyvek kiadásával foglalkozik, ezzel fellendítve a magyar erotikus könyvek kínálatát. Talán az Ulpius után végre megint találunk egy kedvenc könyvcsoportot ebben a műfajban, amit csak megemlít az ember és mindenki ódákat tudna róla zengeni. Így került nálunk terítékre az elsőre kiadott könyvek közül Brittany C. Cherry – Lebegés c. regénye.

 covers_407249.jpg

(kep)

Tartalom:

Óva intettek Tristan Cole-tól. Azt mondták, kegyetlen, jéghideg, durva. Elítélték a múltja miatt. Ha csak ránéztek, egy szörnyeteget láttak, akinek bűnhődnie kell. Én tehetetlennek és dühösnek láttam, mert bennem is hasonló erők dolgoztak. Üresek voltunk. A múlt sebei a földre húztak minket, pedig mi lebegni szerettünk volna. Ő mennydörgés volt, én villámfény – soha nem volt még ilyen tökéletes vihar. Tristan csókja haragos volt, és szomorú. Bocsánatkérő és gyötrelmes. Nyers és valódi. Mint az enyém.

Lizzie és Tristan torokszorító szerelmi története éppúgy szól veszteségről és újrakezdésről, mint a bennünk rejlő démonok legyőzéséről. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

 

Az írónő a sorozat első kötetével magasra tette a mércét. Úgy gondolom sokak kedvence lett már az első könyv. Talán az egyik legjobb erotikus könyv, amit mostanában olvastam. Csak úgy repültek az oldalszámok, teljesen belefeletkeztem az olvasásba. Magával ragadott teljes mértékben a történet, úgy hiszem tipikusan az a könyv, amely magába szippantja az olvasóját. Egy picikét tartottam tőle, hogy a történet felváltott szemszögből olvasható, de pont ez tette  pikánssá. Leginkább attól tartottam, hogy nehéz lesz elvonatkoztatni a női, illetve férfi szereplők gondolatait és stílusát , de bátran kijelenthetem, hogy az írónő nagyon tehetségesnek bizonyult számomra ezen a téren. Azzal is még nagyobb kedvet csinált az olvasónak, hogy egy-egy fejezetet nem kilométeresre írt meg, így bármikor könnyedén abbahagyhatta az ember, nem volt olvasási kényszere,nem kellett félbe hagyni semmit, utazás, vagy egy kis pár perces kikapcsolódás miatt. A könyv egy szívfacsaró történetet tár elénk, amitől könnyen el lehet érzékenyülni és talán még könnyeket is hullajtani, ha nagyon beleéljük magunkat a szerepbe. Szépen felépített cselekmény egy váratlan, számomra nem sejthető fordulattal. Mély döbbenet volt számomra. A könyv végén pedig a katarzis teljes mértékben felgyorsul, csak kapkodtam a fejemet, kattogtak a fogaskerekek, hogy végre megtudjam, mi lesz a végkifejlet. Végül pedig a könyv kinézetéről jtenék néhány szót. Azt hiszem nem kell külön áradoznom a borítóról, első ránézésre is felkelti az ember kíváncsiságát, szemet gyönyörködtet és a könyv végére érve, azt kell mondjam teljes mértékben illik a történethez.

 

Bátran ajánlom mindenkinek, akiben egy cseppet is felmerül az érdeklődés lángja a könyv iránt. Garantáltan nem fog csalódni benne. Nem hiszem, hogy egyedül lennék a sorban, aki nagyon várja a következő könyvét a sorozatnak. Bár kicsit tartok tőle, hogy ezzel a hihetetlenül jó történettel, annyira magasra tette az elvárásokat az írónő, hogy nem sikerül megugrania e szintet, de hamarosan megtudhatjuk, ugyanis a Tűzeső, az Az vagy nekem sorozat második kötete előreláthatóan 2017. 03. 14-én érkezik a könyvesboltok polcaira.

1289997_2.jpg

 (kep)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapozgatok.blog.hu/api/trackback/id/tr6712167667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása